۱۳۸۸ اسفند ۱۹, چهارشنبه

شکایتنامه ای برای من

یکی از دوستان ندیده ام که احتمالاً در نروژ و یا سوئد زندگی میکند به دلیل مشکلات پیش آمده برای من، یک شکایتنامه اینترنتی ایجاد کرده است. اگر شما هم با مفاد این شکایتنامه موافق هستید با امضا کردن آن حداقل مرهمی بر زخم من و همسرم می نهید. قرار نیست با امضای این شکایتنامه اتفاق عجیبی بیافتد اما به من و خانواده ام انرژی خواهد داد تا برای اعاده حیثیت از دست رفته خودم و سرزمینم تلاش دوباره نمایم.

شکایتنامه را می توانید در آدرس زیر بیابید:
http://www.ipetitions.com/petition/shahram-yazdanpanah/

۶ نظر:

  1. وخی بیا به شهر خودت بابا آسمون خدا هر جا بری یک رنگه. نگی نگفتی ها

    پاسخحذف
  2. امضا کردن این شکوایه خیلی دردسر داره.سواده منم که به اینجور چیزا قد نمی ده....امیدوارم تویه همین کشور خودت بتونی به آرزوهات برسی....بعد از خوندن متن پایان یک رویا خیلی کفری شدم...بهترین چیزها رو باسه شما وهمسرتاون آرزو می کنم.....

    پاسخحذف
  3. شهرام جان سرگذشت جالبي داريد. براي من روشنه كه تو موفق خواهي شد. و به جايي كه انتظارش رو داري خواهي رسيد. راستش رو بخواي خوندن سرگذشتت براي من كه دارم براي ادامه تحصيل توي NTNU اقدام مي كنم اولش ناميد كننده بود اما الان باز هم مي خوام ادامه بدم.

    پاسخحذف
  4. من برای ترم پاییز امسال برای رشته ی فیزیک دانشگاه NTNU اقدام کردم . با این اوصاف پرونده ی من رو بدون هیچ مطالعه ای رد می کنن . نظر شما چیه ؟

    پاسخحذف
  5. داستان شما مایه تاسف ما شد وما از راه دور به مبارزه شما پشتیبانی میکنیم. علاوه بر این پشتیبانی من شخصا میتوانم ومیخواهم به شما کمک وامکانات دیگری هم فراهم کنم. از طریق شکایتنامه درخاست کردم که شما با من تماس بگیرید اما حتما پیقام به شما نرسیده. بنا براین مجددا خواهش میکنم که با این پست الکترونیکی با من تماس بگیرید. احتراما اردشیر آرام
    ardeshir.aram@iemail.eu

    پاسخحذف
  6. salam
    az in hame eteleate mofid mamnoonam .omdvaram hame mesle man azsh estefade konan.rastesh man budapest zendegi mikonam .age khda bekhad 1 mahe dige miram norway.

    Farshid
    sanderland_2006_77@yahoo.com

    پاسخحذف